2 корисні поради, які допоможуть зробити ваш пошук у Google більш ефективним та швидким.


Чому Google показує неточні результати пошуку

Загальні або розмиті запити

Коли запит містить загальні фрази, Google прагне надати різноманітну інформацію, що може призвести до появи нерелевантних результатів. Використання більш конкретних ключових слів або пошукових операторів може суттєво покращити результати пошуку.

Алгоритмічні обмеження можна перефразувати як "обмеження, пов'язані з алгоритмами".

Google застосовує розвинені алгоритми для визначення рангових позицій, які враховують різноманітні чинники, серед яких місцезнаходження, історія запитів, популярність веб-ресурсів та поведінкові особливості користувачів. Це інколи може призвести до того, що результати пошуку не зовсім відповідають поставленому запиту.

Сесійна індивідуалізація

Google аналізує поведінку користувача, включаючи попередні пошукові запити та відвідувані сайти, щоб пропонувати персоналізовані результати. Це може спричинити ситуацію, коли користувач бачить результати, що ґрунтуються на його попередніх інтересах, а не на поточному запиті.

Оптимізація SEO

Існують сайти, які навмисно налаштовують свої сторінки відповідно до пошукових алгоритмів (SEO), що може призводити до покращення їх позицій у результатах пошуку, навіть якщо їхній контент не є цілком відповідним.

Google намагається бути корисним, знаходячи слова, які схожі на ті, які ви шукаєте (і більш цинічно, вони можуть намагатися бути корисними для рекламодавців, спрямовуючи ваші інтереси на те, що рекламодавці хочуть вам продати).

Часто це може бути корисним: наприклад, якщо шукати за запитом "куртки" у множині, ви також натрапите на сторінки, де цей термін вживається в однині.

В останній час ці зміни, здається, стали набагато більш масштабними, що призводить до нецільових результатів. Раніше існував простий спосіб вирішення: ви просто обрамляли своє слово в лапки. Проте, останнім часом це стало менш ефективним (хоча іноді все ще дає результати).

Введіть варіант дослівного перекладу. Це не новина, але останнім часом вона стала ще важливішою, враховуючи коригування, що постійно розширюються, які Google вносить у наші пошукові запити.

Як змусити Google шукати потрібне вам слово, а не синоніми (фото: Lifehacker)

На екрані з результатами пошуку зверніть увагу на меню з написом "Інструменти", яке, ймовірно, розташоване праворуч.

На комп'ютері зверніть увагу на праву частину екрану, де розташовані кнопки, які пропонують варіанти схожих пошукових запитів або різні категорії, такі як зображення, покупки тощо.

На вашому мобільному пристрої під рядком для введення запиту з'являться категорії, такі як "зображення", "покупки" тощо. Проведіть пальцем по цих категоріях вліво, починаючи від їх початку. У кінці рядка ви знайдете додаткові інструменти для пошуку.

Після натискання на "Інструменти" або "Інструменти для пошуку" з'явиться розкривний список з написом "Всі результати". Клацніть або доторкніться до цього пункту, і вам буде представлена опція "Точна відповідність".

Функція Verbatim в секції "Інструменти" – це ваш провідник у світі пошуку слів, які ви насправді ввели. Хоча якість знайдених сторінок може бути непередбачуваною, ви все ж зможете отримати більш точний і релевантний результат.

Related posts