Покоління TikTok почало обирати університети за незвичним критерієм: у США виявили тривожну тенденцію.
У Сполучених Штатах виявили тривожну тенденцію серед молоді TikTok. Все більше молодих людей віддають перевагу університетам з привабливим і естетичним середовищем для проживання на кампусі. Цей аспект стає визначальним чинником, що переважає над вибором спеціальності та академічними знаннями.
Таким чином, студенти активно працюють над створенням контенту для соціальних мереж, повідомляє Nypost. Крім того, учні встають раніше, ніж зазвичай, щоб записати кілька відео перед заняттями. Молодь вважає, що для досягнення статусу інфлюенсера необхідна регулярність у публікаціях.
Останнє дослідження виявило, що 57% молодих людей бажають стати впливовими особами та мають намір працювати на повну ставку, що дозволить їм покривати свої витрати або фінансувати навчання.
Молодь по всій країні потрапляють у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають із студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Працівник одного з коледжів розповів, що деякі студенти змінюють свої погляди на навчальний заклад лише через те, що спостерігають у соціальних мережах.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що мережу вразило відео, присвячене поколінню iPad.