ПриватБанк накладає обмеження на картки своїх клієнтів через несправжні заборгованості.
ПриватБанк встановлює обмеження на картки клієнтів через прострочені борги, яких насправді не існує. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Громадянин України висловив незадоволення з приводу обмеження кредитного ліміту на своїй картці ПриватБанку. Він зазначив, що це трапилося після використання методу ідентифікації за допомогою BankID.
В додатку "Приват24" з'явилося сповіщення про непогашену заборгованість, яка насправді відсутня.
"Після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитний ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість. Я перевірив себе через ресурс -- запитав свою кредитну історію -- жодного порушення!", - зазначив клієнт.
Чоловік підкреслив, що вже багато років є клієнтом ПриватБанку і завжди дотримувався фінансової дисципліни, тому не може зрозуміти, чому банк вдався до таких дій.
"Я користуюсь карткою Привату вже протягом багатьох років. Жодного разу не мав простроченої заборгованості. Завжди вчасно повертав кредитні кошти", - підкреслив український користувач.
Експерти ПриватБанку відреагували на звернення та пояснили, що рішення про скасування кредитного ліміту було ухвалено на основі аналізу історії використання картки. Клієнту рекомендували вдаватися до власних фінансів.
"На цьому етапі банк провів аналіз актуального стану та історії використання картки, після чого ухвалив рішення ввести відповідні обмеження," - зазначено у відповіді.
Раніше портал Знай інформував, що пенсіонери, які користуються картками ПриватБанку, можуть опинитися без фінансових ресурсів: яка причина цього.
Також наш портал інформував, ПриватБанк виплатить українцям від 500 до 25 000 гривень: хто отримає.
Крім того, ми писали, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.