У TikTok з'явилася нова цікава функція для любителів музики - Радіо Максимум.
Зображення до Дня ангела Михайла - привітальні листівки, листівки та фотографії.
Користувачі матимуть можливість ділитися в соціальних мережах музичними треками, альбомами, плейлистами та посиланнями на них з платформ стримінгу.
TikTok отримує інтеграцію зі стримінговими сервісами Spotify і Apple Music, щоб користувачі могли ділитися своїми улюбленими піснями. Про це повідомило видання TechCrunch.
Цікава деталь: Витрати на виробництво Google Pixel 9 Pro значно менші, ніж у iPhone 16 Pro, хоча їх роздрібні ціни практично ідентичні.
Користувачі можуть ділитися музикою, подкастами чи аудіокнигами зі Spotify, натиснувши кнопку "Поділитися", або можуть отримати доступ до значка спільного доступу в нижньому правому куті екрана "Зараз грає".
Подібна можливість присутня у вкладці "Поділитися" в Apple Music, де користувачі можуть обрати різноманітні варіанти для розміщення відео, публікації фотографій або обміну музичними треками через повідомлення.
Запуск можливості "Поділитися в TikTok" є новим свідченням нашої неперервної прихильності до просування музики та підтримки артистів у співпраці з платформами потокового музичного контенту, - зазначив Оле Оберманн, глобальний керівник відділу розвитку музичного бізнесу TikTok.
За словами експерта, з моменту впровадження функції "Додати до музичного застосунку", яка надає можливість користувачам TikTok зберігати знайдені в соцмережі треки в акаунті платформи для потокового музичного контенту, було зафіксовано сотні мільйонів збережень треків і мільярди прослуховувань з партнерських сервісів. Ця нова функція створює цілісний досвід для користувачів і сприятиме популяризації артистів та їхніх композицій на TikTok.
Ця інновація також сприятиме зменшенню напруженості між стримерами, які розглядали TikTok як можливого суперника. Тепер відеоплатформа активно сприятиме перенаправленню трафіку як до їхніх додатків, так і від них.
Наша нова функція "Поділитися в TikTok" забезпечує легкий обмін контентом з музичними стрімінговими платформами, відкриваючи невичерпні можливості для креативного самовираження як для звичайних користувачів, так і для творців. Це також дає можливість виконавцям, авторам та подкастерам без труднощів взаємодіяти з їхньою аудиторією у соціальних мережах, - підкреслила керівниця глобального партнерства з продуктами TikTok, Ліндсі Келт Зікрі.
Зазначимо, упродовж кількох місяців материнська компанія TikTok ByteDance тестувала на кількох ринках власний музичний застосунок TikTok Music. Проте у вересні компанія вирішила припинити свої зусилля з його розвитку.