В Україні стартував новий проєкт, що підтримує малий та середній бізнес у його виживанні: як можна долучитися.


В Україні запустили серію публічних фахових консультацій у форматі майстермайнд для малого та середнього бізнесу. В межах цих заходів експерти з медіа, PR і маркетингу безкоштовно аналізуватимуть роботу конкретних підприємців та їхні кейси, надаючи покрокові рекомендації, які допоможуть розвивати бізнес за рахунок комунікацій.

Серія заходів була організована командою PR buro під керівництвом Оксани Аккерман у співпраці з бізнес- та медіа-партнерами, серед яких також OBOZ.UA.

Перший захід заплановано на 14 листопада у Києві. Участь можна буде взяти як особисто, так і дистанційно. Вартість "входу" для всіх учасників складе 200 гривень. Ці кошти підуть на придбання дронів для 110 бригади імені М. Безручка.

Зареєструватися на подію можна уже зараз за посиланням. Кількість місць на оффлайн подію обмежена.

Головна мета проєкту - допомогти малому і середньому бізнесу віднайти стійкість на ринку та можливості для зростання навіть попри мінімальні бюджети.

"До нас часто звертаються бізнеси, які об'єктивно не мають змоги стати нашими клієнтами чи платити зарплату декільком різним фахівцям. Часто це сімейні бізнеси і функцію маркетолога/піарника виконує сам власник чи його родичі. Враховуючи, що саме представники МСБ тримають українську економіку на плаву, ми хочемо бути корисними для них. Тож, наша задача - доступною мовою на реальних прикладах показати, що робити у комунікаціях, щоб це приносило реальні результати для бізнесу", - розповіла Аккерман.

Як очікується, під час майстермайнду слухачі та його учасники отримають своєрідну дорожню карту, яка міститиме рекомендації для подальшого розвитку справи.

Окрім цього, фахівці поділяться своїми рекомендаціями щодо того, як дієві маркетингові та PR-стратегії можуть сприяти розширенню бізнесу, залученню інвестицій та виходу на нові ринкові сегменти.

У ході майстер-класів фахівці матимуть можливість безпосередньо взаємодіяти з бізнесменами або авторами конкретних кейсів. На першому заході ми раді вітати медіатренера та телеведучу каналу "Ми-Україна" Олену Цинтили, а також маркетолога та автора книг з бізнесу Олексія Філановського.

"Щодня українські компанії, організації та структури стикаються з викликом 'вистояти та витримати' в умовах надзвичайної невизначеності. У процесі роботи та виконання щоденних завдань часто виникає спотворення сприйняття ситуації. Чому б не скористатися підтримкою тих, хто готовий поділитися знаннями та ресурсами, які можуть допомогти встояти і витримати?" — зазначила Цинтила.

PR агенція buro щомісяця з 16 по 31 число прийматиме заявки від представників малого та середнього бізнесу з різних галузей, які бажають, щоб їхній кейс було розглянуто публічно. Подати свій кейс на розгляд можна за допомогою зазначеного посилання.

Related posts