Протягом кількох років Apple підтримувала конфіденційне співробітництво з китайською фірмою BYD.
"Проєкт Титан" є десятирічним зусиллям Apple в сфері створення безпілотного електромобіля, проте ці намагання не принесли бажаного успіху. Компанія інвестувала близько 10 мільярдів доларів у цю розробку, але зрештою ухвалила рішення все скасувати. Однією з ініціатив у рамках цього проєкту була співпраця з китайським виробником автомобілів BYD, який також славиться своїми акумуляторами, як зазначає Bloomberg.
Згідно з наявною інформацією, підприємства розробляли унікальну батарею, яка була призначена виключно для безпілотного транспорту. Виглядає на те, що співпраця була завершена ще до закриття Project Titan, проте звіт не розкриває причин такого рішення.
Хоча BYD досі не потрапляла під прямі санкції, вона все одно перебуває в полі зору урядів. Компанія є однією з найбільших китайських виробників машин, які присутні на ринках Європи та США. Нещодавно там, а також у Канаді, запровадили додаткові податки на ввезення китайських електромобілів, і BYD є однією з компаній, які змушені платити. Немає жодних гарантій, що в майбутньому проти неї не будуть введені прямі санкції - наприклад, заборона фінансових операцій чи заборона ввезення товарів.
З огляду на загострення торгівельної війни між США та Китаєм, Apple могла ухвалити рішення завершити своє партнерство. Чи справді це так, навряд чи стане відомо найближчим часом, адже компанія "яблуко" не коментує жодних чуток. Вона навіть не оголосила про свій автомобіль, що робить його офіційне існування під питанням, адже немає підтверджень його розробки. Усе, що відомо на даний момент, базується лише на чутках та витоках інформації.
Згідно зі звітом Гурмана, компанія Apple виявила інтерес до BYD після того, як інженери останньої представили свою технологію Blade керівництву. Ця інноваційна літієво-залізо-фосфатна батарея була спеціально розроблена для електромобілів і славиться своєю високою безпекою, довговічністю та подовженим терміном експлуатації. Технологія Blade вже продемонструвала свою ефективність у Китаї, що спонукало американського виробника прагнути впровадження цієї розробки у свої продукти.