Соціологи поділилися інформацією про те, скільки українців здатні дозволити собі придбати будь-які бажані товари.
Соціологічне вивчення, виконане Центром Разумкова, висвітлює ключові тренди в економічному становищі українських родин. Дані опитування вказують на значне розшарування в рівні благополуччя.
Цю інформацію наводить MigNews, посилаючись на дані Центру Разумкова.
За результатами опитування, лише 1,2% учасників повідомили, що мають можливість робити будь-які покупки, тоді як близько 9,1% визнали, що їм бракує грошей навіть на базові продукти. 32% респондентів зазначили, що їхніх фінансів вистачає тільки на їжу, і купівля нового одягу є для них складною справою.
У той час як 48% людей здатні покривати витрати на їжу та одяг, їм все ж доводиться відкладати кошти на дорожчі покупки, такі як побутова техніка. Більше того, 7,4% опитаних вказали, що можуть задовольняти всі свої щоденні потреби, але для великих витрат, як-от придбання автомобіля, їм потрібно накопичити певну суму.
Опитування, яке охоплює працюючих громадян, показало, що їхній фінансовий стан дещо стабільніший. Серед працюючих українців 56,9% відзначили, що можуть дозволити собі як їжу, так і одяг, тоді як на покупки високої вартості їм доводиться заощаджувати.
Опитування було проведене серед населення на контрольованих Україною територіях і включало 2016 респондентів. Його результати дозволяють краще зрозуміти економічні потреби і проблеми різних груп населення.
Крім того, Підласа поділилася інформацією про джерела фінансування "тисячі Зеленського" для громадян України.